Inloggen

Wachtwoord wijzigen

Gebruiker wordt geverifieerd...

Release 1.21.14 is zaterdag 16 oktober live gegaan. In het scherm ‘Kies aanvraag’ zijn enkele wijzigingen aangebracht met betrekking tot de eerste twee vragen bij een Reguliere aanvraag. Kijk onder de knop ‘VersieInfo’ (rechtsboven in de menubalk) voor meer informatie.

De volgende release is gepland op zaterdag 6 november 2021.

 

Per 1 juli 2021 werkt Portero niet meer goed via Internet Explorer, omdat deze browser niet meer ondersteund wordt. De reden hiervoor is dat Microsoft Edge de oudere browser Internet Explorer vervangt.

 

Let op: Concept aanvragen worden verwijderd (+6 maanden)

Sinds 20 maart 2021 worden alle concept aanvragen met een aanmaakdatum van 6 maanden of ouder automatisch uit Portero verwijderd. Dit wordt elke zaterdag gecontroleerd. Er is geen mogelijkheid om het concept terug te halen.

Als u de inhoud van zo’n aanvraag voor u zelf wilt behouden, klik dan op de betreffende concept aanvraag op het printer icoontje rechts en sla het pdf bestand wat dan opent op uw computer op. Of dien uw aanvraag tijdig in binnen 6 maanden.

Inloggen: Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Het profiel dat u afneemt bij het CIZ bepaalt uw rechten in Portero.

Wachtwoord (opnieuw) instellen: Nadat u op 'Wachtwoord wijzigen' heeft geklikt, ontvangt u een E-mail met een link naar een webpagina waar u uw nieuwe wachtwoord kunt invoeren. Let op: deze link is slechts 8 uur geldig.

Uw nieuwe wachtwoord blijft 3 maanden geldig; u krijgt twee weken voor het verlopen van uw wachtwoord een waarschuwing.

Als u gedurende 6 maanden niet inlogt in Portero wordt uw gebruikersaccount verwijderd. Uw organisatiebeheerder kan dan een nieuw gebruikersaccount voor Portero aanmaken.

Als u als organisatiebeheerder een nieuw gebruikersaccount nodig heeft dan kunt u contact opnemen met het CIZ via het mailadres contractbeheer@ciz.nl.

Inlogproblemen: Als het inloggen 5 keer niet is gelukt, wordt een melding getoond: "Inloggen mislukt, uw gebruikersnaam of wachtwoord zijn onbekend.". Uw account wordt geblokkeerd; u moet dan aan uw organisatiebeheerder vragen een nieuw account aan te maken.