Inloggen

Wachtwoord wijzigen


Gebruiker wordt geverifieerd...

In release 1.25.12 per zaterdag 6 september zijn er voor u als externe gebruiker geen wijzigingen doorgevoerd. De volgende release is gepland op vrijdagavond 17 oktober 2025.

Inloggen: Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Het profiel dat u afneemt bij het CIZ bepaalt uw rechten in Portero.

Wachtwoord (opnieuw) instellen: Nadat u op 'Wachtwoord wijzigen' heeft geklikt, ontvangt u een E-mail met een link naar een webpagina waar u uw nieuwe wachtwoord kunt invoeren. Let op: deze link is slechts 8 uur geldig.

Uw nieuwe wachtwoord blijft 3 maanden geldig. Vanaf 2 weken voordat het wachtwoord verloopt, wordt op het moment dat u inlogt een waarschuwing getoond hoeveel dagen uw wachtwoord nog geldig is. U heeft dan nog 3 maanden de tijd om een nieuw wachtwoord in te stellen. Als u in die 3 maanden geen nieuw wachtwoord instelt, wordt uw gebruikersaccount verwijderd. Uw gebruikersaccount wordt ook verwijderd als u gedurende 6 maanden niet inlogt in Portero. Uw organisatiebeheerder kan dan indien nodig een nieuw gebruikersaccount voor Portero aanmaken.

Als u als organisatiebeheerder een nieuw gebruikersaccount nodig heeft dan kunt u contact opnemen met het CIZ via het mailadres contractbeheer@ciz.nl.

Inlogproblemen: Als het inloggen 5 keer niet is gelukt, wordt een melding getoond: "Inloggen mislukt, uw gebruikersnaam of wachtwoord zijn onbekend.". Uw account wordt geblokkeerd; u moet dan aan uw organisatiebeheerder vragen een nieuw account aan te maken.